lørdag 12. februar 2011

Litt nytt...

Ja, da var fruen kommet seg inn i denne bloggverdenen...og hva starter man med ? Første innlegg ut i offentligheten...rart og spennende !

Jeg elsker å innrede med en blanding av gamle skatter -og nyere og strammere elementer. De siste nyanskaffelsene er eksempler på dette..

Denne lille plastikk-dingsen er egentlig en (foreløbig?) erstatning for en lekker liten designerstol (tvilsomt..), og fruen selv ble ganske så fornøyd. Fruens begeistring ble derimot straks møtt med "det e den styggaste stolen eg har sett"... Stol (!)på meg, svarte jeg. Den er fin ! 
(..Også han som pleier å like alt jeg drar med meg inn i huset...)



Tallerkenhyllen etter min farmor, deretter har den vært på Eliah sitt rom. Den har nå havnet på veggen i spisestuen/kjøkken pyntet med tallerkener- også dem fra farmor. Gøy med litt "nytt" !

4 kommentarer:

Fru Emma sa...

Å, detta va gøy, Siv:-) Kjempefin blogg! Visste an ville bli flott!

Anonym sa...

Hei og gratulerer med ny og flott blogg !

Ser fram til mange spennende innlegg.

Lykke til !

hilsen stor fan

Ingunn sa...

flott blogg! Gleder meg til fortsettelsen! Ingunn

Unknown sa...

Hei!
Så kjekt å finna bloggen din :)
Dei stolane har eg og, de e rålekre!
Ha en fin kveld!
Klem Silje