lørdag 27. august 2011

Årets interiørtrender

Det er høst og det er igjen tid for å snuse på nye kolleksjoner...
..og årets trender !
Anette Willemine med bloggen Sun Home, har laget et kjempefint innlegg om årets interiørtrender fra interiørmessen i  Lillestrøm.
Les hennes innlegg her.
Personlig elsker jeg "modern nature"-trenden. Nydelige farger, herlige materialer og stilige detaljer.
Selv om kolleksjonene er nye, er natur-tendensen heldigvis kjent. Love it!


Fantastiske House Doctor med nok en herlig kolleksjon !! Se flere bilder fra årets kolleksjon her.


 Tine K er en annen  favoritt. Se flere bilder her.
NIB-jentene viser bilder fra interiørmessen. Bildet fra Wik og Walsøe-standen ..
Utrooolig stilig med strikket duk. Aahhh...hadde jeg bare hatt evnene og tålmodigheten ! 

Nå er det bare til å glede seg over at høsten er her og mange koselige innekvelder er i vente ;)
Vi liker det også, gjør vi ikke ?! Hver årstid har virkelig sin sjarm ♥ 

2 kommentarer:

Precious Home sa...

Høsten er velkommen nå ja:)

Liker veldig godt "Modern Nature" jeg også.
Innreder stuen for høsten i helga og gleder meg til innekos og koselige høstkvelder:)

Karianne Vikse sa...

Hei hei frue. Takk for hyggelig kommentar, ja, det er kjekt å ha et sted å samle opp bilder på. Flotte bilder fra messen. Jeg reiser til Oslo til helgen på showroom messe gleder meg. Kjekt å titte innom bloggen din , du er veldig flink.
Ha en god kveld.
Karianne