fredag 2. september 2011

Høst...

Høsten er her
det mørkner så fort
Dagen blir kort 
og jeg får mindre gjort


En sommer er atter en gang på hell
og himmelen er svart når det blir kveld
Men høsten av vakker med sitt fargeflor
og bladene drysser ned på vår jord


Se bakken blir dekket som en fin palett
det vakreste bildet jeg har sett
Men så kommer regnet og det øser ned
og fuglene flyr til et annet sted


Vinden hyler og det blir litt kaldt
jeg ser ut på regnet, det er vått overalt
Men jeg NYTER høsten og kryper så opp
i godstolen min med min PEPSI MAX-kopp...

20 kommentarer:

Unknown sa...

Nydelige bilder !!
God helg til deg ;o)))

Klem Elisabeth ;)

Precious Home sa...

Vekldig kosleig med høst og fine bilder du viser!

Ha en fin helg!

Annikashjem sa...

hærlig høst følelse, og så koselig du har det i stua:)
Klem Annika

Gitte sa...

Koselig dikt & vakre bilder :)
Klem Gitte

Arlens boblebad sa...

Så fine bilder fra stue og jenta sitt rom.Du har gjort det veldig fint!
Klem Linn

Monica sa...

Hei på deg.
Så fine bilder fra din flotte stue, vedlig koselig tekst til bildene ;)
Har tittet litt nedover på bloggen din, jammen er du flink til å lage det koselig rundt deg.
Her kommer jeg med glede tilbake!
Ønsker deg en riktig super helg ;)

Elin | Draumesidene sa...

Vakkert hos deg! Kjekt å ordne til for hausten! Ha ei flott helg!

God klem,
E

Bentes interiør og oppussing sa...

Hei!
Trivelig her!! Elsker fargene du bruker... Denne bloggen vil jeg nok besøke igjen. Klem Bente

tove.r sa...

Så flink du er til å dikte! Fant ut det måtte være deg som var dikteren når jeg kom ned til slutten..;)

HjemmeKos sa...

Tuuuusen takk for så koselige kommentarer ! Ja, jeg liker høsten, og det er så koselig å tenne i lysene igjen ;)

Tove: kremt...vel, dikt fra sangbok med litt endring;)

24 sa...

Tusen takk for koselig kommentar!
Så fine stemningsbilder du hadde :)
Ha ein fin laurdag!

- helene

adales verden sa...

Herlig stue du har;) kjempefint og flott bidrag på nib!
ha en fortsatt god kveld...pepsimax her med;))

Anonym sa...

så bra at du tok turen inn til meg og la igjen spor slik at jeg fant deg:) kjempefin blogg, og jeg er nå fast følger! Ha en fin lørdags kveld. klem Eli

Mrs S sa...

Tusen takk for koselig hilsen! :) Og takk i lige måde; kjempekoselig stue du har! Skal se nærmere på bloggen din nå;)

Stor klem

Ingunn sa...

Så nydelige bilder.. Du har virkelig fått høsten inn i stua:)
Klem Ingunn

Jatte sa...

Utrolig koselig høststemning!:)

Ha en fin Søndag -
Klem Jatte♥

dryss sa...

Fint dikt -med en morsom slutt! Fine høstbilder!

Mrs S sa...

Tusen takk for koselig hilsen inne hos meg!:) Også så fint at jeg fant bloggen din. Så trivelig stue! Legger meg til som følger, og plasserer deg i blogglista mi, om du ikke har noe imot det?

Ha en flott søndag!

Klem

Cathrine sa...

Nydelige, inspirerende bilder =)

Lillekatt sa...

Veldig fine bilder!