søndag 16. oktober 2011

Bli med på mitt lotteri !

Kunne du tenkt deg disse stilige vinter-koppene ? 
Du kan vinne dem begge ved å være med på mitt LOTTERI
(også kalt Gibort og Giveaway )

Jeg er så glad for at jeg nå har over 100 følgere både her på bloggen
og på facebook- og det må jo feires!

I samarbeid med min nabofrue og venninnes nettbutikk; Fru Emma
gir jeg bort disse to fine koppene!
Fru Emmas interiør og klær har utrolig mye fint interiør
og de lekreste barneklær
 -du bør ta en titt på nettbutikken hennes !

Det er enkelt å være med på lotteri
-og du kan være med om du har blogg eller ei: 

Du kan ta fire lodd:
-Ett lodd for å bli min følger (eller er det fra før)
-Ett lodd for å "like" meg på Facebook (eller liker meg fra før)
-Ett lodd for å linke til meg og min giveaway på din blogg
-eller dele på Facebook
-Ett lodd for å "like" Fru Emmas interiør og klær på Facebook,
som du finner her!
(Legg igjen en kommentar under her om hvor mange lodd du tar, 
Har du ikke blogg, legger du igjen en kommentar under dette innlegget
på HjemmeKos på Facebook, siden finner her).

Håper du vil bli med !

Trekning søndag 30.oktober

88 kommentarer:

Hanne Margrete sa...

Selvfølgelig vil jeg være med i trekningen om disse herlige koppene!
Jeg tar to lodd:)

Katrine Sandvik sa...

Digger bloggen din!! 3 lodd på meg:)

Laila sa...

Kjempefine kopper! Jeg vil gjerne være med! Tar 3 lodd. Har ikke egen blogg enda, men det kommer snart :-)
Laila
lai-ola@online.no

Veronica sa...

heia.
jeg er gjerne med og trekker 4 lodd:-)
Klem

Unknown sa...

Herlige kopper!!
Jeg blir helt klart med og trekker to lykkelodd ♥ (får ikke deltatt på facebook desverre)

Klem Line

Precious Home sa...

jeg blir gerne med:)

er følger, linker på facebook..på min og bloggen sin side;)..og like fru emma på facebook:)

3 lodd da:)

cecilie sa...

Jeg blir gjerne med i ditt lotteri av disse flotte koppene, og tar to lodd for å "like" hver deres side på facebook :)

Unknown sa...

Herlige kopper ;o)))
To lodd for meg ;o)))
Stor klem Elisabeth ;o))))

Trude Jespersen sa...

3 (kanskje 4) lodd;-)

Anonym sa...

Disse er jo superfine. Tar ett lodd og har dessverre ikke facebook

Siri sa...

4 lodd på meg :=)

Anonym sa...

flott premie. jeg tar 3 lodd. flott blogg du har også, er innom hver dag.
mvh hege
hegevenger@hotmail.com

Camilla sa...

Nydelige kopper og flott blogg. :) Jeg tar gjerne fire lodd.

Lindas Lille Leilighet sa...

Linker og følger, så 2 lodd til meg:D Krysser fingrene og håper på litt vinnerlykke:)

Anonym sa...

Jeg tar også gjerne noen lodd !!!
hilsen fersk mamma

Gitte sa...

Hurra for deg!
Blir selvsagt med feirer!
Tar to lykkelodd:)
Klem Gitte

The Rose Hypnosis sa...

Blir gjerne med! Du har en slik koselig blogg og disse koppene var nydelige! 4 lodd på meg :)

Unknown sa...

Gratulerer med så mange følgere!
Så nydelige kopper! :)
Klart jeg blir med, 3 lodd på meg :)

Mayen sa...

Følger deg;-) Ett lodd her, takk. Fine kopper!

Ninni sa...

Vil gjerne være med. To lodd på meg:)

Klem Ninni

Marimor sa...

nydelige kopper og koselig blogg!

Jeg tar 2 lodd:)

Klem Mari

Rebekka sa...

Nydelige kopper :o) Står høyt på ønskelisten hos meg, så 4 lodd på meg.
Krysser fingrene masse :o)
Ønsker deg en fin uke

Line Elisabeth sa...

Hei:)

Så lekre kopper!! Jeg vil gjerne være med og tar 3 lodd:)
Krysser alt jeg har av fingre og tær, har sååå lyst på disse koppene!:)
Forresten koselig blogg, gleder meg til å følge deg videre:)

Klem Line E.

Tone sa...

Nydelige kopper og flott blogg.
JEg legger meg til som følger:) og så liker jeg Fru Emma på FB.
Ønsker deg en herlig tirsdag.

Hege sa...

jeg tar 1 lodd :)

Hege sa...

jeg tar 1 lodd :)

Linda sa...

Eg tar gjerne 4 lodd..
Førr de koppan va vældi fine..

Utruli masse flott å se i bloggen din,
å dein e vældi inspireranes :0)

Othilie sa...

Hei. Jeg vil selvfølgelig være med. Tar fire lodd. Liker både dere og Emmas interiør fra før. Har delt begge sidene før, men gjør det gjerne igjen:0) Stor klem fra Othilie

Anonym sa...

Helt nydelige kopper og flott blogg!
Er allerede en "liker" av Fru Emma og følger nå denne bloggen også! :-) I tillegg har jeg delt på FB, så 3 lodd gjør meg håpefull for å vinne de to stemningsfulle koppene!

Marianne Dragon Waagan sa...

Heisann:)
Blir gjerne med på din "Gibort", tar 4 lodd jeg:)

Ønsker deg en finfin uke:)
Klem Marianne

SiEmMa sa...

Hei!

Gratulerer med følgerne! Og nå fikk du enda en ;)

Disse koppene var jo råå-fine! *ønske-ønske*

4 lodd på meg!

Gleder meg til å følge bloggen din :)

Klem Aina

tina nylund sa...

Jeg tar 3 lodd! :) Utrolig fine kopper, perfekt vinterstemning!!! :)

Tindrande Auge sa...

kjempeflotte! 1 lodd til meg da ;)
linker fra bloggen min.
(jeg har også en liten give away hos meg hvis det er av interesse?)

Hlisen Nina

sa...

Kjempefin premie! 3 lodd til meg da, for følger og liker begge på fb :)

Hildes Scrappeunivers sa...

Jeg er gjerne med og tar 4 lodd. Følger både her og på facebook, følger butikken og har laget innlegg: http://konkurranseblogg.blogspot.com/2011/10/vinn-kopper.html

Gleder meg til å følge deg videre.

Bli gjere med på min konkurranse om du vil!

Klem

♥ Netta ♥ sa...

For en flott giveaway inne hos deg. Jeg vil gjerne være med og trekker 1 lodd (link på min blogg). Vi satser på at dette er vinnerloddet :-) Jeg har også en giveaway gående som trekkes på søndag. Du kan vinne totalt 8 premier, hyggelig om du vil melde deg på!

Klem
Netta

Lynetmor sa...

Hei, jeg blir gjerne med og tar 1 lodd jeg :-)

mormor sa...

jeg og;)1lodd på disse nydelige koppene! ha en fin dag!

mormor sa...

jeg og;)1lodd på disse nydelige koppene! ha en fin dag!

Ingrid sa...

Jeg prøver lykken med 4 lodd, takk for sjansen til å vinne så flott premie, Ha en fin dag.

http://ufostrikk.blogspot.com/2011/10/topp-10-give-aways-i-oktobernovember.html

hilsen Ufostrikk

Anonym sa...

vil gjerne være med ,og tar 3 lodd. flotte kopper.håper jeg vinner.
mvh hege venger
hegevenger@hotmail.com

Christina sa...

Dette vil jeg være med på.
Jeg oppfylt kravene til 3 lodd. Gleder meg til trekning.

Mvh Christina

ctj@accpron.no

Meg sa...

Tar å trekker 3 lodd ! :)

Nydelige kopper ! :D

Underberget sa...

For noen lekre kopper! Jeg er gjerne med i trekningen med ett lodd:-)

Katrine sa...

Gratulerer med 100 følgere. Det er velfortjent.

To lodd, og et ønske fra meg til deg om en god kveld. :))

I min lille verden sa...

Flotte kopper! Jeg prøver lykken med to lodd :)

Villa Waleur sa...

Kjempe fine høstkopper :)
Jeg blir gjerne med og tar 4 lodd.
Ha en fortsatt fin uke.

Jeanne/Shelle86 sa...

Elsker de kopper. 4 lodder til mig tak :)

Hilde sa...

Disse koppene er helt nydelige! Jeg blir med og tar alle 4 loddene :D Link finnes nå på bloggen min ;)

janne - kathrine sa...

Hei, hei.

Har lagt meg til som følger av bloggen din og tar ett lodd i din Gibort :-)
Ønsker deg en fortsatt fin uke! Hilsen J - K

svirrevippen sa...

Flotte kopper!! Tar to lodd for å like på facebook til dere begge :) Ha en fin kveld! ;)

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

Åh.. dei er jo berre såååå lekre! :) Tre lodd på meg :) *håpe håpe!*

Ha ein herlig og vidunderlig kveld :) Flott blogg!! :)

Godklem

Anonym sa...

Jättehärliga vintermuggar, så fina :))
Jag är följare på din blogg-anette carlsson
Jag gillar på facebook-anette carlsson
jag gillar Fru Emmas interiör på facebook

nettan.klar@gmail.com

enkla nettan

Eli H sa...

Elsker koppene! :)
1 lodd til meg!

Nennes sa...

1 lodd :-)

Nydelige kopper, passer bra til kos på fjellet!

Follow your heart and your dreams will come true!

Klaffen sa...

Ja:) Disse ville pynte opp & glede meg i ventetiden! 3 lodd til meg <3

Herlig blogg du har, her vil jeg "gå igjen"

Klem

♥ Stines hverdag sa...

Kjempefine kopper!
Jeg tar fire lodd :)

Ha en finfin søndagskveld!

inga sa...

lovely ♥ ♥ ♥ I hope for the best
2 lodd
http://inga2010.blogspot.com/

ELLEMELL sa...

gratulerer med 100ede!
vil gjerne være med på feiringen!
lykkelodd til meg!
klem ellemell

Lykkeliten sa...

2 lodd til meg!

Koselig blogg du har her ;-)

Lykkeliten

Hjem Kära Hjem/ Anna sa...

Hei!! Blir gjerne med her, følger "knappen" er dessveerre ikke oppdatert så jeg følger Fru Emma på fb.

Klem Anna

Rosehagen sa...

Så nydelige kopper;)
De vil jeg gjerne være med i trekningen på;)

Ha en flott mandag;)

Fra Ann-M.

Rosehagen sa...

Så nydelige kopper;)
De vil jeg gjerne være med i trekningen på;)

Ha en flott mandag;)

Fra Ann-M.

Ida Charlotte sa...

Nydelige kopper :) denne trekningen blir jeg gjenre med på og krysser fingrene for at jeg kanskje kan nyte disse fine koppene i november :)

Ida Charlotte sa...

Glemte jo å si at jeg tar 4 lodd :D

sisselastrid sa...

Blir gjerne med - kjempefine koppar frå fru Emma ;) Likar begge på facebook og er følgar - så det blir vel 3 lodd om eg rekna rett...

Bli gjerne med på min gi-vekk også ;)

Klem

Lillan sa...

åhhh disse ønsker jeg meg!! nydelige kopper! jeg har tatt to lodd, følger her og på butikken:) Håper på lykke for meg :) klem Lillan

dryss sa...

To lodd på meg!

Laila.lovseth sa...

Jeg elsker de koppene der! De er helt nydelige!

Jeg deltar med 3 lodd (følger+facebook+facebook)

Krysser alt som krysses kan!

Laila.lovseth@hotmail.com

Valheim gard, landliv i Ryfylke sa...

Prøve meg med 3 lodd :)

Følger, liker og liker

Klem Birgit

Siri sa...

Hei! For en herlig blogg du har. Jeg vil gjerne være med på din giveaway også! Trekker to lykkelodd, følger+link! Klem Siri

Lykkelin sa...

Så fin blogg du har! Jeg prøver gjerne lykken med 4 lodd jeg, wish me luck;)

Anonym sa...

Me like ;0)bloggen og kopper

2 lykkelodd til meg: følger + liker.

Aina
rottebizz@live.no

Likis strikk sa...

Jeg er med.. ;) Legger meg til som følger, så det blir vel ett lykkelodd på meg ;)

Toril Millehaugen sa...

Klar jeg blir med. 2 lodd på meg.

Mvh
Toril

Annfrid sa...

Jeg hiver meg med helt mot slutten, de koppene er jo bare skjønne så jeg trekker 4lodd

Klem fra Annfrid

Merete N sa...

Hei, jeg blir gjerne med på lotteriet ditt. Full pott på meg, følger her og liker siden din på FB. Har delt blogginnlegget ditt på FB, og har lenge følgt fru Emma på FB.
Hilsen Merete N
noggi71@hotmail.com

lapappilon sa...

Hello!
I want to play with you, please enter my name...
I post in my sidebar...
2 lodd
lapappilon@gmail.com
lapappilon.blogspot.com

Hugs
Eva from Serbia

lapappilon sa...

Hello!
I want to play with you, please enter my name...
I post in my sidebar...
2 lodd
lapappilon@gmail.com
lapappilon.blogspot.com

Hugs
Eva from Serbia

Rachel sa...

Hello!It's delightful here, dear! And your candy is so and so lovely!Deers and cups are so lovely! Thanks so much for this chance! :D Rachel
-Follower's name: Rachel Berault
-I've posted this on my sidebar, by date
-I liked you on Facebook: http://www.facebook.com/profile.php?id=100002258950859

kjersti sa...

Heia!

NYDELIGE kopper..... Super tøffe! Disse håper virkelig jeg at får bo på mitt kjøkken!

Jeg tar 1 lodd!

Gooooood helg! ;)

Mira sa...

Gratulerer!

Flotte kopper!

Ønsker meg superflaks og 1 lodd.

Klem fra Mira,

hill`s interiørblogg sa...

Hei.
Blir gjerne med på din Giveaway med 2 lodd.
Flott blogg du har og gleder meg til å følge deg videre.
Ha en fin søndag.
Klem fra Hill-Iren

JeanetteCEB sa...

Nydelig blogg du har.
Henger meg på jeg også.
Prøver vinnerlykken med 2 lodd :)

Jeanette

Marie sa...

For noen kjmpefine kopper!!! Håååper du ikke har trukket vinner ennå, men jeg deltar med 2 lodd ved å like din blogg og nettbutikkken på facebook:) Hilsen Marie (marie--ml@hotmail.com)

Two sa...

Tar ett lodd i siste liten og følger deg!!

Oline sa...

Tar ett lodd i denne flotte gje-borten!

Guro sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.