søndag 27. november 2011

Endelig advent


Endelig er den her- den fantastisk koselige adventstiden!
Vi har lyssatt huset (ja, mannen har tatt litt av..hihi), 
hengt opp adventslys og tent i adventsstaken.
Bittelitt julepynt har kommet frem også, men bare litt.
Vi får vente med resten til desember ( hvis vi klarer !)

Lys fra kremmerhuset, tall fra søstrene grenes og resten....fra naturen.

Vi har ellers denne søndagen kost oss med pepperkakebaking
 og pepperkakepynting sammen med flere søte små i gata. 
Nå står ribba på stek, barna ser på Pippi og mor og far
 hører på vinden som uler..og lurer på om vi letter snart.
Herlighet. Sterk storm rett på huset merkes godt !

GOD ADVENT TIL DEG !

9 kommentarer:

Gitte sa...

Koselig adventsstake du har:)
Kjempefin!
Ha en fin søndag i advent:)
Klem Gitte

hill`s interiørblogg sa...

Kjempefin adventstake....
Så dekorativ med de greinene.
Ha en fin søndag.
Klem fra Hill-Iren

Vibeke fra Bengtgarden sa...

Kjempe flott adventstake! Nyt resten av søndagen, godt at endelig adventstien er her. En koselig tid ;-)

Klæm Vibeke

Arlens boblebad sa...

Likte veldig godt adventstaken din.
Ha en fortsatt fin 1.søndag i advent!
Klem Linn

Lindas Lille Leilighet sa...

i sånnt vær er det deilig å være inne:D Og ikke minst koselig når man omringes av masse lys og gode tanker:) Kjempefin stake også:) Så gøy å se alle de forskjellige adventsstakene folk ordner til:)

Kooooos dere resten av kvelden:)

KlemKlem

Unknown sa...

Kjempefint. Jeg elsker ting fra naturen:)
Anki

KROnPRINSESSENE sa...

Herlig med adventstiden vi nå har startet på ja...
Nydelige bilder med god stemning i!
Klem May Helen

Sommerjenten sa...

Så fin adventstake!!! Herlig!

Ha en fin uke! :)

Klem Lene

Katrine sa...

Adventsstaken din var kjempefin. Nydelig enkelthet. Det liker jeg.

Kalenderen under var også deokorativ og finfint laget. Det er vel nesten ulovlig å røre den?!

Jeg har hatt bloggen din som en favoritt lenge, og gledet meg over den hver gang jeg har funnet den. Så nå har jeg lagt meg til som følger så det ikke blir så lenge til neste gang jeg er innom igjen.

Ha en god onsdagskveld og en koselig 1.desember. :))