tirsdag 13. desember 2011

Jul og rødt

Jeg har fullt utløp for den røde julen i stuen nede. 
Når jeg ser på dette, tenker jeg at jeg nesten 
savner litt mer rødt oppe og. Blir ekstra julete av det
...og julete liker jeg ! Det er fortsatt en del igjen, 
men lille snuppa skal få lov til å pynte resten.. 
Det er jo tross alt barnas stue 
(andre halvdel er lekerom..noe stuen forøvrig bærer preg av).


Ellers har dagen i dag vært av den trøtte sorten..
men en laaaaang hvil på sofaen gjorde susen. 
Nå er jeg klar for husrydding, vask og dessert-produksjon.
Juleklubb (igjen) i morgen. Begge juleklubbene havnet på meg i år.
KOS- elsker besøk !
(Og veldig enkelt når maten er bestilt og blir levert på døren ..)


5 kommentarer:

Elisabeth sa...

Så koselig :)
Rødt er julete og fint :)

Ha en flott kveld!
Klem Elisabeth

Arlens boblebad sa...

Å det var bare kjempekoselig, det er koselig med rødt ja, selv om jeg først tenkte at ikke skulle ha noe rødt, forandret mening,hihi
Klem Linn

Har en drøm... sa...

Så koselig ♥
Søtt med den litt duse røde fargen;)


Klem Line

Lindas Lille Leilighet sa...

Kjempekoselig!:D Det gjør seg med rødt ja:)

heidi sitt ♥ sa...

Koselig julestue :)