fredag 18. mai 2012

Lyslenke til utebruk


Denne lyslenken har du nok sett før, men visste du at Åhlens
nå også har dem til utebruk? Denne skal monteres ferdig (med solcelle)
og henges i frukttrærne i hagen (fortsettelsen følger..).
Synes de var fine her på kjøkkenhylla også, 
så kanskje jeg må gå til anskaffelse av nok en lyslenke til innebruk  ?!
(De finnes både hos Åhlens og Living).


Da er det bare på tide å ønske dere ( igjen) en god helg!!

Her har vi overnattingsbesøk...for tredje eller fjerde helgen på rad ;)
 De små er i ekstase når de får ha gjester med seg på fredagsfrotsingen. 
Koselig ! 


4 kommentarer:

flink pike sa...

Har en sånn liggende i en boks..
Skal monteres ute på verandaen når huset er ferdig ute.. og med all jobben vi plutselig skal gjøre, så blir det fort vekk neste år... hehe.. men den som venter på noe godt.. :)

Unknown sa...

Oioi, da må jeg og se.Takk for tips:) klem

Pernilles Interiørsysler sa...

Ønsker meg en sånn lyslenke, så takk for tipset! Da går turen til Åhlens snart...;)

Her var det mye fint inne, har lagt meg til som følger!
Ha en fin kveld :)

-Hilde-

Unknown sa...

Flotte bilder ♥
De er kjempefine de der!!
Jeg ønsker meg en slik til bruk inne, har desverre ingen hage med epletrær:)

Men finnes de på Åhlens til innebruk og, vet du det?

Ha en fin fin kveld:)