søndag 3. juli 2011

Forandring fryder...igjen !

Fruen har vært på en liten bytur (jeg lever jo landlivet nå om dagen..). 
I mens gulljenta var i selskap til en venninne i gata, fikk mor tid til å dille i huset helt for seg selv. Jeg fikk plutselig sterkt behov (eller lyst!) til å flytte rundt på pynten, og slik ble resultatet. Stua akkurat nå..

Kjøkkenhåndklede fra By Nord (for øyeblikket omgjort til pute).Denne pinnen blir muligens en stumtjener...eller lyktholder. Tja..tiden får vise.
Mor plukker stadig med seg litt rusk og rask fra sjøen, så huset er blitt noen flere pinner og planker rikere.
Mannen synes det er fint jeg holder husstanden med ved til høsten..
Flere små endringer er gjort, men det får jeg komme tilbake til siden..
Ha en super uke, godtfolk...ferie eller ei 

5 kommentarer:

Gitte sa...

Så fint du har det:)
Håper du har en fin kveld!
Klem Gitte

Unknown sa...

Så fint ;o))) Nydelig dekorasjon på bordet ,o))
Ha en flott uke ;o)

STOR klem Elisabeth ;)

Vibeke fra Bengtgarden sa...

Hei,

Utrolig koselig blogg du har, må bruke litt tid her skjønner jeg ;-) Fant blant annet oppskrift på ei kake som jeg bare MÅ prøve.

Tusen takk for hyggelig kommentar på bloggen min ;-) Det er bare å låne bildet mitt, flott at du spør ;-)

Klæm Vibeke

Maias Fabelaktige Verden sa...

Hei hei!
Takk for koselig hilsen inne hos meg :) Jeg blir så glad!

Jeg la meg til som følger hos deg, for her var det rett og slett nydelig! Jeg kommer mer enn gjerne tilbake :)

Nydelig stue og for en ide og sy kjøkkenhåndkledet om til pute! WOW!

Ønsker deg en herlig start på uken!
Klemklem

Unknown sa...

Heia ;o) Ja, morsomt med ny header- har hatt den samme kjempe lenge!!! Ikke lett å finne bilder da nei, hehe..tar en stund ;o))

STOR klem Elisabeth ;)