torsdag 6. desember 2012

Jul i vårt hus


Julen har flyttet inn i huset- og det er så koselig !
En herlig tid. Ingen tvil om det er ekstra fint å ha tid til å nyte 
den litt ekstra hjemme i permisjon..det er høy kosefaktor med (litt for mye) 
julekaker, kakao og venninneluncher.

NIB har denne måneden utfordringen "jul i vårt hus". 
UTROLIG mange nydelige bidrag og herlig inspirasjon.
Anbefaler alle å gå inn på NIB å kikke.




Nå ser det ut som om vi ikke har noe julerødt i huset, men det har vi altså. 
Litt rødt må til for den rette julestemningen, synes jeg.
Dette knipset jeg i farten før barselgruppa kom på besøk.. 
Et "rødere" innlegg får komme neste gang ;)

Ha en fin førjulstid !

10 kommentarer:

Jeanette sa...

Nydelige bilder! Lykke til i utfordringen! En av ti du tenker jeg! Spennende! Kommer gjerne innom igjen!

Velkommen på besøk hos meg også!

Mvh Jeanette

Camilla sa...

Superfint bidrag:) Kjempekos med juleforbredelser! Lykke til:)
Klem Camilla

Unknown sa...

Fantastiske bilder!!
Elskr stemningen ♥
Dette er min favoritt så langt:))

Lykke til!

Anonym sa...

Kjempefine bilder:)du har det så flott!nydelig bordekking akkurat sån som eg liker det:)
God helg til deg!
Klem fra Lillian

Karianne Vikse sa...

Knall flott, hadde vært kos og satt seg ned her.
Bildene var også veldig veldig flotte.
Lykke til og god helg.
klem fra Karianne

Barkeblikk sa...

Fant innlegget hos NIB og ble veldig inspirert. Nydelig dekket bord :-) Ha en fin fin dag! Monica.

Unknown sa...

Gorgeous inspiration! I would like to share it on my blog, if you don't mind: http://myidealhome.tumblr.com

Let me know :)

Hjertebank sa...

Nydelig rett og slett! Kjempe fint bidrag til konkurransen ! Har lest meg litt bakover i bloggen og lagt meg til som følger for her vil jeg tilbake og se mer!!! Klem

Anonym sa...

Så utrolig fint! Kan jeg spørre hvilken farge du har på veggen? Helt nydelig gråfarge! :)

Fru Fjeldhammer sa...

For et nydelig dekket bord!