lørdag 15. desember 2012

Julegavene


Jeg elsker, som sikkert mange andre, å pakke inn gaver !
Jeg koser meg med å gjøre litt ekstra ut av innpakkingen, 
det gir meg skikkelig julestemning, faktisk. Årets pakker er et resultat av 
"man tager hva man haver". Nå skal det sies at det jeg "haver" er ikke heeelt tilfeldig.
Kontorskuffene er fulle av all slags innpakkingsduppeditter..hihi ;)
Årets julegaver har variasjoner av hvitt, naturpapir, sort, kongler, kanelstenger osv.


Snart ferdig med å handle julegaver også, bare ca.10 igjen ( ja, vi har en stor familie).

Merry christmas !

Instagram-hverdagsglimt:  sivtherese

9 kommentarer:

Valheim gard, landliv i Ryfylke sa...

Så flotte pakkar !
Nesten synd å opna/riva sundt når ein får slike ;)

Har og ca.10 pakkar igjen,..og er då snart ferdig. Me er heldige som har store familiar då !! :)

God lørdagskveld !
Klem Birgit

Precious Home sa...

Lekre pakker:)

Ha en fin førjulstid!

Anonym sa...

Så utrulig lekre pakker:)
Fine kveld til deg!
Klem fra Lillian

Fru Fjeldhammer sa...

Så lekker innpakning! Dette kunne du...

Ha en fin lørdagskveld!
klem

HEGEMOR.COM sa...

I'M HOME!!;) Fant deg da jeg har rast gjennom bloggrollen til Tyrifryd:)
ELsker stilen din!!!:)
Will be back:)

Flisan sa...

så flott innpakning !
innpakningen er jo en gave i seg selv. Veldig flotte.
kjekt å få gaver når noen har lagt sjelen i innpakningen !
God søndag :-)

maritamt sa...

Nydelig innpakking :) Må vere kjempekjekt for dei som får så flotte gåver også! :)

adales verden sa...

Kjempefine, jeg har nettopp pakket 64 stk... Må bare innrømme at de ikke så slik ut..... Men liker og godt å pynte pakker..sånn egentlig. Men nå er det blitt så mange at jeg ofte får de pakket i butikken om det går ;)) pakkene dine er fryd for øynene og gjør nok noen veldig glad;)))

MissMette sa...

Nydelige pakker du har
laget ღ Kreativt og
stilig... Jeg skal ha
pakke dag i slutten av
uken, gleder meg :) Ha
en fortsatt fin uke og
førjulstid :)