søndag 12. februar 2012

Grå nyanser


Endelig fikk jeg malt dem! 
Veggene på kjøkken har hatt en koselig tapet..
som jeg selvfølgelig gikk lei av. 
Heldigvis er det ikke den store jobben
å få malt dem noen strøk.
Og resultatet ble jo nesten som et nytt kjøkken..
Jeg brukte lady supermatt, grå nøytral.
Glassknottene er byttet til hvite. 


Resten av kjøkkenet..





Min lille-snart friske- søtnos som stilte seg foran kamera 
da mor gikk rundt og tok bilder i morgentimene.
Klart han og måtte få bli med

Lurer du på hvordan veggene så ut før ?


Ha en super søndag videre .
Og god morsdag til alle flotte mammaer 

14 kommentarer:

linn sa...

nydeleg farge!
og søt liten gut :)

håpar kvelden er fin!

-linn

marie sa...

Så flott det ble. Og god bedring til søtnosen.

cecilie sa...

Så fint det ble. Mer stilrent :)

Tone sa...

Ble kjempefint:)

No55 sa...

Kjempefint ble det:)
Kaja

"En Vintage Drøm" sa...

Så herlig og luftig det såg ut.. :) og fine bilder! Håper snart på ny farge på veggen her også.. Klem

Mayen sa...

No har æ hatt problemer med å legge inn hos andre bloggere, så æ har ikkje fått vært innom alle æ ønska. No ser det lovende ut, her blir det kommentar ;o) Nydelig med grå vegger, elsker hele spekteret! Kjempefint ;o)

Drømmehuset mitt sa...

Så flott kjøkkenet ble:) Det er alltid gøy å fornye litt:)
Gratulerer med morsdagen!!!!

Klem

Susanne/Changes sa...

Det ble kjempe fint :-)

flink pike sa...

Veldig fint! Jeg er så glad i grått på vegger sammen med hvitt :)

Veronica sa...

Ble nydelig! Stilrent!

Unknown sa...

Råfint kjøkken!!! Syns det så fint ut før også jeg ;o)) Mitt er så stygt at kan ikke vises til offentligheten ;oP
Håper du har hatt en finfin morsdag ;o)
Klem Elisabeth ;o)))

JeanetteCEB sa...

Det ble kjempefint.
Ikke så mye som skal til alltid.
Håper du har hatt en riktig så fin morsdag og at gutten din er blitt frisk.
Klem fra Jeanette

Maskinistfrua sa...

Det ble nydelig med grå, matt ,maling! Lyst og lekkert:) Hvor er forresten kjøkkenet fra? Vi skal nemlig bygge helt nytt kjøkken og suger til meg all inspirasjon:)