torsdag 2. februar 2012

Jeg strikker !

Et under har skjedd, og fruen har gått til innkjøp av strikketøy!
Veldig koselig, faktisk ... også er det jo så gøy å strikke med grovt garn
- det går jo så fort på fram. Det passer en noe rastløs sjel.

Det skal bli en pute og den er strikket i dobbel perlestrikk.
Måtte bare få det med, syntes nemlig selv det hørtes veldig proft ut.
(Noe det ikke er; to rette og to vrange to rader.
 Motsatt de neste to radene. Da blir det et fint "mønster")


Nå må jeg hive på meg maleklærne og male litt mer kjøkkenvegg. 
Det er så gøy å se forandringene !

5 kommentarer:

marie sa...

Strikkekjerring, altså. Ser lekkert ut.

Har trøbbel med mail, så jeg har lagt ut mailen i fb-gruppa. Bare to dager igjen. Hurra!

Hanne Mette sa...

Ser jo ut som du aldri har gjort annet! Kjempefint! :)

sisselastrid sa...

Kjempefint :)
God ide!

Ha ei flott helg ;)

Klem

modernestil sa...

jøss du er jo bare eit naturtalent:) eg og vil men eg får d bare ikkje til, har prøvd men gitt opp... Over til noko anna: 1000 takk for i går, håper det blir fleire treff sånn at eg får mulighet til å bli enda bedre kjent med deg!!! PS: takk for kommentar inne sjå meg og at du vil følga meg:) Eg er allerede følgar av deg.
Ha ein go søndagskveld.

veronica sa...

Gleder meg til å se resulatet av stikkedilla og trylling på kjøkken:-)