søndag 26. februar 2012

I ♥ Tine K


På stuebordet akkurat nå;
Tine K- keramikk og Corosia.
(En Corosia som forøvrig ser litt sliten ut... 
Tror faktisk ikke den har fått vann på et helt år.Ups! )

Har dere sett at denne keramikken nå har kommet 
i en vårligere utgave i lyseblått ? Herlig ! 
Tror det hadde gjort seg på terrassen til våren.. 


Det neste jeg ønsker meg nå, er å utvide lampesamlingen
med en stor av denne til å ha over spisebordet. 
Da tror jeg behovene for fornyelse er dekket for en stund.
Det er jo snart tid for hage og terrasse....
vi flytter blikket ut og energien legges der. 
DET skal bli gøy, det !

God søndag!

5 kommentarer:

Min lille interiør og hverdags dagbok sa...

Lekkert,I love it ☺
Fin søndags kveld til deg ☺
-Beate-

Anonym sa...

Tine K har så mye fint! Skjønner du vil ha enda en lampe! Sitter selv å venter på en lampeskjerm Str XL ( hjelp - håper ikke den blir for stor...) som jeg skal ha i stua. Fikk den i julegave, men litt treg med å bestille den;)

HjemmeKos sa...

Ja, jeg er nok ikke den eneste som elsker interiøret fra Tine K. Den dama der kan sine saker ;)

Lillekatt sa...

Herlig!

Unknown sa...

Enig, jeg elsker TineK, kan ikke få nok:) Det lyseblå har vært en stund, men endel butikker hadde det på 50% salg for en tid tilbake, trodde det skulle gå ut jeg... men neida, det kommer tilbake, jippi, det er kjemefint!!