tirsdag 22. mars 2011

En lekehytte-plan...

Ja, fruen har en plan...
Lekehytten er bare halvferdig, men halve gleden er jo planleggingen!
En lekehytte som skal passe til lillebror og storesøster..da går vi for litt rustikke beisede vegger, litt kurv, litt rødt, litt blått, litt hvitt...
Skåler og skjeer fra Greengate, bokser og krus fra Falby.dk.
 Kurv, tavle og lekemat...
 Sjablonger...kan jo brukes til så mangt. Tenker hvite bokstaver på beiset vegg :)
Lekehytten ble påbegynt i høst. Mannen har tegnet hytten og bygget den sammen med bestefar. Nå er det vår og snart tid for snekre-besøk av bestefar igjen :) Mannen i huset har et par andre prosjekter i hagen å foreta seg i mens..
Fortsettelsen følger....til sommeren.

7 kommentarer:

Seek for Antique sa...

Dette blir kjempe gøy å følge!!
Her er vi under i snø!!!! så helt herlig ut.. grønt grass er vel neppe å se før i mai:(

Gitte sa...

Så fint! Lillebror og storesøster kommer helt sikkert til å bli over-lykkelige!
Gleder meg til å følge fremgangen:)
Klem Gitte

Ingvilds Englehjem sa...

For en utrolig fin blogg du har:) Ligger meg til som følger jeg!
Lekestuen kommer nok til å bli veldig fin med alle de koselige tingene du har valgt ut:) Gleder meg veldig til å se den ferdig. Vi håper på å få opp en lekestue i løpet av sommeren også, så tar til meg alle inspirasjon jeg kan få;)
Ha en fortsatt fin dag.
Hilsen Ingvild

HjemmeKos sa...

Tusen takk !! Såå gøy med alle nye følgere :) Velkommen skal du være!

Lekestue er så koselig å lage til barna. Har så mange gode minner fra det fra da jeg selv var liten..

Britt sa...

Hei, så herlig blogg du har, kom over den via Foreldremanualen. Vil gjerne følge med deg videre!
Heldige barna dine som har så flott lekerom og etter hvert også lekestue!

Klem fra Britt

anne-linn sa...

Kjekt når du deler tips og ideer! Vi skal også få oss ei lekehytte, men vi må vente til de er ferdige med sprenging og bygging på nabotomtene. Hadde vært kjekt å vite når det blir.. Gleder meg til å se hvordan hytta tar form :)

Anette {foreldremanualen} sa...

Blir spennende å se resultatet! Med alle de fine sakene, må det jo bare bli en suksess! ;-)