torsdag 3. mars 2011

Karneval

Endelig er det mars og karnevalstid! Sååå gøy å kle seg ut !

Mammaen har styrt unna alt som har med prinsesser å gjøre i fler år nå, men årets kostyme kunne vel ikke blitt særlig mer rosa ?!? Slik er det når (snart) fem år gamle ballerinaen får velge helt selv...
Lille gullgutten er et lite troll. Ikke fullt så passende det, egentlig...for han er langt i fra et troll. Bare en liten tullete kosegutt ( to års -alderen er fantastisk!)






Fjorårets kostyme... Karius og Baktus..
 Gullgutten 1 år, gulljenta 3,5 år..

Ha en strålende torsdag ! Helg og vinterferie står for tur...heeeeerlig !!

3 kommentarer:

Unknown sa...

Så nydelige ♥ Husker tilbake til den koselige karnevalstiden ja;)
Herlige som Karius og Baktus og, kreativ mamma du tydligvis;)

Så koselig bloggen din var, og lekkert kjøkken!!!

Her likte jeg meg godt;) Kommer tilbake...

Klem Line

HjemmeKos sa...

Tuusen takk!! Stas å være ny blogger- og få slike koselig ord :)

Hilde - Feien og Fjong sa...

OI - var det første eg tenkte når eg kom innpå bloggen din. Herleg header og NYDELEG stil!
Stilane våre er visst ikkje veldig ulike. LETT blir eg følger her ja!
Og takk for koseleg kommentar.
Nydelege ungar har du og - og likte navna!
Me blogges nok meir ja. Ha ein fiine helg :)