onsdag 30. mars 2011

Og vinneren er...

trommevirvel......

En ny følger, med den søte bloggen lenemora's verden, ble kveldens vinner (besøk hennes blogg her..)
Av 70 lodd hadde du vinnerlykken med deg i dag :) Pakken blir sendt i morgen !

Såå koselig at så mange ville være med på mitt lille lotteri -setter stor pris på hver følger og hver kommentar! Blogging er jammen gøy !

I kveld skal denne fruen ha seg en velfortjent frikveld, om jeg skal si det selv... Men da er det jo, som alltid, tusen ting som burde gjøres. Tror kveldens sysler begrenser seg til å lage bursdagsinvitasjoner (snart 5-åring i hus..) + lett underholdning på TV. Litt pepsi max i glasset-og kvelden er fullkommen !

Snakkes snart ! Klem

5 kommentarer:

Mamsens hus sa...

Gratulerer til Lenemora. :)

Lises hjertegleder sa...

Hei. koselig blogg du har, legger meg som følger
ha en fin kveld:))
Klem Anne Lise

Mary-Anne sa...

Grattis til Lenemora :) Så gøy !

Unknown sa...

Heisann ;o) Fin blogg !
La meg som følger. Morsomt å følge "lokale" bloggere ;o)))

Ha en super helg ;o)

Klem Elisabeth

Lenemora sa...

Åhhh jeg gleeeder meg til å få premien i posten, tusen takk!
Jippi!! Jeg vaaaant!

Gledes-rus-klem fra Lenemora