mandag 20. juni 2011

Kongeparken-helg

Vi hadde en drømmedag i Kongeparken !
Barna storkoste seg, og opplevelsene stod i kø!
En super park for barn i alle aldre -anbefales!!!
(Den ligger like utenfor Sandnes..)






I dag har mannen i huset bursdag- hipp hurra for deg, kjære supersnille mannen min !!!

Vi har hatt bursdagsselskap i dag og jeg har prøvd ut ny kake. Den oppskriften skal jeg dele med dere i et senere innlegg, for den kaka var ganske digg, om jeg skal si det selv....

Ha en fiiiiin mandag ;-)

2 kommentarer:

Gitte sa...

Hipp hurra for mannen!
Ser ut som en strålende helg i Kongeparken. Er koselig både for små og store:)

Ha en fin mandagskveld!
Klem Gitte

Unknown sa...

Gratulerer med mannen;)
Og så kos i Kongeparken!
Der er det så fint ♥
Herlig liten Emil du har, skjønne gutteklær, det er ikke så ofte man ser så kule gutter;))

Og du, den "oladressen" du har på, den var kjempekuul, kan jeg spørre hvor den er kjøpt?

Klem Line