onsdag 1. juni 2011

Sniktitt på nesten ferdig vaskerom..

En aldri så liten sniktitt på vårt nesten-ferdige vaskerom og vaskeromsinngang !

Vaskerommet er i grunnen ferdig, mangler bare innredning, som måtte vike for utesesongen og uteprosjekter. Rommet er romslig, så tanken er at dette skal være et kombinert vaskerom og bad. Vaskeroms-rotet (!!!) skal gjemmes bak speil-skyvedører. Der blir det en hel vegg med benkeplate (god arbeidsplass), skittentøy, annen oppbevaring og tørkesnorer.  Foreløbig er bare vaskemaskiner og det viktigste(og mest etterlenktede) badekaret på plass. Stor stas for barna å endelig få bade på ordentlig !

 Vaskeromsinngangen...(som dessverre ikke alltid ser så ryddig ut, eller rettere sagt, aldri ser så ryddig ut...)
 Vaskerom-skilt...slik at mannen kan finne veien (noe som har vist seg å være vanskelig. Kanskje jeg må skaffe et på norsk?!)

Det var en aldri så liten sniktitt, mer kommer når mer er på plass.

Jeg og barna tar turen til min søster i morgen ! Vi gleder oss ;) Kanskje jeg kan snike til meg noen interiørbilder der i fra....for der er det mer enn nok av inspirasjon å hente. Tro meg !

Ha en fiiiin (lang)-helg !

3 kommentarer:

Unknown sa...

Så deilig og praktisk med ett slikt rom når en har småbarn, og så stort og fint da gitt.
Ha en fin dag. Klem Anki

Gitte sa...

For et fantastisk rom!
Er jo bare utrolig praktisk med med et slikt rom:)
Gøy å se, gleder meg til å se det ferdig:)
Klem Gitte

Anonym sa...

Hei !

Gleder meg velidig til dere kommer.....gleder meg og til å se rommet ferdig....Hilde