tirsdag 7. juni 2011

Lekehytten vol 2

Lyst på en liten sniktitt inn i lekehytten ?

Litt etter litt nærmer det seg innflytting i lekehytten..gulvet skal males, flere vindusglass skal på plass og til slutt lister. Litt møbelsnekring og stæsj... og vips- så er vi klar til innflytningsfest !
 Veggene er beiset med "drivved" fra Jotun. Gulvet skal males hvitt eller lysegrått.
Mer om lekehytte-planleggingen kan du lese om her.

Stolen fra Bruka Design er allerede tatt i bruk, i dag til piknikk-lek med nabobarna..
Bruka design har utrolig mye fint! Mye der jeg kunne tenkt meg. Hadde f.eks ikke vært meg i mot med en slik stol i voksenstørrelse..

Det kan se ut som vi får nyte sol i morgen også- we like ! 
Ha en strålende tirsdag !

7 kommentarer:

Kaisas mamma sa...

Åh, for en skjønn lekehytte! Ble så inspirert av å lese om din at jeg spurte faren min (som bor på gård, vi bor midt i byn) om å få sette opp en lekehytte til datteren min der, og han sa ja, så da blir det lekehytte på mini også, jippi!! Nå er hun bare 10 mnd, men om et par år er det sikkert stas. Ønsker dere masse lykke til med siste finish! Venter spent på bildedokumentasjon;)

Klem:)

HjemmeKos sa...

Så gøy ! Trenger ikke bikke mer enn året før lekehytte er stas ! Vi har på hytta, og den har vært i bruk leeenge ;) Lykke til med planleggingen !

Unknown sa...

Herlig... Heldig du er som kan innrede en lekehytte;)) Fikk aldri laget det til jenta vår vi, er ikke plass i vår bittelille hage!

Tipper det blir en kjempefin lekeplass ♥
Herlig med den drivved fargen på veggene...

Klem line

Anonym sa...

Hei, ville bare takke for titten:)
For et nydelig hjem du har:)
Kan jeg spørre hvordan du lager de hvite rammene på bildene dine?

Hilsen ny og uerfaren blogger:)

HjemmeKos sa...

Takk for at du stikker innom! Hvit ramme rundt bildene, ja...for å være helt ærlig så aner jeg ikke. Jeg styrte på da jeg laget bloggen og brukte litt tid på selve utformingen. Men akkurat nå husker jeg ikke hvordan jeg laget de forskjellige detaljene...sorry !

Flotte kort sa...

ser ut til at dette blir en super lekehytte for barna!! Så stas det må være!

Marlen sa...

Hei igjen:)

Jeg fant ut av det, man kan gjøre det i paint:)

Jeg likte bloggen din kjempegodt, du har mye av den rustikke stilen som jeg liker:)
Har lagt deg til som følger i min helt nye interiør-blogg:) Ta gjerne en titt innom hvis du vil:)
Ønsker deg en fin pinse:)