torsdag 30. juni 2011

Ute-lunch

Lunch i det fri...det er det vi drømmer om ! Terrasser ble bygget, møbler ble malt og detaljene ble innkjøpt...men kom det i bruk ? 
Kan ikke skryte av mange luncher i det fri, men noen har det blitt. Her fra besøk av søster og venninne for noen dager siden. Været glimter til, og vi springer ut og nyter hvert sekund.

Hjertet på bildet har min søster laget til meg. Kjekt med en kreativ, og ikke minst, gavmild søster !
Jeg kan også med glede konstatere at oliventreet fortsatt står høyreist, frisk og fornøyd... det hadde ikke fruen trodd skulle vare i mange ukene. Vel, jeg vokser med hage-oppgaven.

Nå nytes hyttelivet ! Søster og jeg skal først ut og trimme...før is og snadder skal inntas foran TV-skjermen. Skal visst være et inspirerende interiørprogram på svensk TV 4! Check it out ;)

Ha en fin sommerkveld !
Vi heier videre på sommerværet- og flere ute-luncher !

5 kommentarer:

Gitte sa...

Så fint du har det på terrassen! Sikkert kjempekoselig å spise lunch der:)
Jeg er med i heiagjengen til været... Tror dusker og uniform er neste... Savner sola..

Klem GItte

KnertenogKaroline sa...

Så lekkert du har det på verandaen!

Klem fra Lena

anne-linn sa...

Ja, vi heier i vei. Finvær vil vi ha :) Håper det blir mange sommerdager som dere kan nyte på ny, flott terasse!!

Seek for Antique sa...

Vakker uteplass!! men ikkje minst er du flinkt tiol å gjer det slik;)

Arlens boblebad sa...

Så fint,fikk lyst å prøve å lage et sånt hjerte.Det pynter veldig opp!klem Linn