søndag 5. juni 2011

NIB utfordrer: uterom

Vi kom akkurat hjem fra hytta - hele familiens lille ferieparadis! Vi elsker å være her,spesielt når hele familien er samlet om sommeren- verdens beste minner for store og små. Vi tilbringer mye tid her..og heldigvis for oss har vi en lang sommerferie og har god tid til å nyte landstedet vårt, bare en halvtime unna !

Nå er det igjen tid for NIB's månedsutfordring; uterommet. Jeg knipset noen bilder i helgen som jeg legger ved. Jeg rakk også å ta noen bilder fra hagen vår da vi kom hjem. 
 Her sitter vi i "glasshus"..som åpnes på fine dager.


Hjemme i byen... Ny terrasse mot vest. Her ser vi sola til den går ned i havet. 

Og ny terrasse på sørsiden. Her nytes morgen og ettermiddagssolen. Lunt når nordavinden tar på, men mister sola på kvelden.
 





Nå gleder jeg meg virkelig til å se litt nærmere på alle de inspirerende bidragene på NIB !! Uterommet er jo husets beste "rom" - bare været viser seg fra sin beste side og vi får bruke det da..

God søndag til deg fra meg !

8 kommentarer:

Anette - Opalveien - sa...

Så nydelig og idyllisk!! Dere er heldige som kan kose dere der :-)

Charlotte sa...

Har ikke ord!! Sååå nydelig dere har det :)
Masse lykke til i utfordringen..
Legger meg til som følger jeg:)
Klem charlotte

Unknown sa...

Åååå, så koselig dere har det!!!
Skjønner godt at hagen er deres beste rom ♥
Lekkert, lekkert!!
Lykke til i utfordringen;)

Klem line

KnertenogKaroline sa...

For et nydelig landsted og flott uteplass hjemme hos dere!
Lykke til i utfordringen!
Ha en fin kveld! Klem fra Lena

Anonym sa...

Nydelig uterom hos dere
Skjønner godt at du trives her, ja
Lykke til i utfordringen du også

Unknown sa...

WOW, så nydelig!!!! Så heldige da som har så flott plass å komme til ;o))) Flott hos dere også ;o))

STOR klem Elisabeth

Unknown sa...

så koselig dere har det, og for noen fantastiske uteplasser , med helt hærlig sjøutsikt:)
Anki

Vibeke fra Bengtgarden sa...

Dette var absolutt et PARADIS :-)
Skjønner godt at dere trives og koser dere der.

Ønsker deg en riktig god sommer ;-)

Sommerklæm fra Vibeke