lørdag 16. april 2011

Et lekkert egg

Dette påskeegget fikk lille snuppa av tanten sin! Sååå lekkert og spesielt. Egget er dekket av perler og strass og inni er det foret med silkestoff. Det inneholder selvfølgelig påskesjokolade...såå koselig!  Mor kunne ikke dy seg, og fikk snuppa med på at det gjorde seg ganske så godt også som pynt  i stuen.Tror egentlig hun i det hele tatt var ganske så fornøyd med at noe av hennes stæsj kunne få være med på å pryde heimen  (hihi)..
Om noen hadde fortalt meg at dette var kjøpt i en lekker interiørbutikk...eller i India (..), hadde jeg ikke stusset det grann. At det derimot er kjøpt på Europris, var heller mer ulogisk...men sant. Det forundrer meg stadig hva en kan komme over rundt om kring på de fleste (!) butikker, loppemarkeder eller brukthandlere. Og gøy er det ! Det gjelder bare å ha øynene åpne.

Ønsker dere en kjempefin helg !

5 kommentarer:

Auroras hjem... sa...

Wow !! Egget var kjempe flott, og jeg som var på Europris i dag. Så ikke sånne egg jeg. De er nok sikkert utsolgt. Ha en flott påske. Klem Merete

Mamsens hus sa...

Oj, så fint!
Trodde ikke europris hadde slike, men som du sier det gjelder og ha øynene åpne. :)
Ha en fin kveld videre.

Unknown sa...

Nydelig var det ♥
Så gøy for lillemor og få ha litt av pynten på stua, hihi;))

Klem Line

Jatte sa...

Wow for ett lekkert egg!
Slik vil jeg også ha - får spurte innom på Mandag, kanskje de har her også;)

Ønsker deg en nydelig Søndag og god påske,
Klem Jatte♥

Ragnhild - Kunsten å elske sa...

Oi, så flott egg! Hadde aldri trodd det var kjøpt på Europris nei. Så morsomt. =)

Ha en super søndag! Klem