lørdag 2. april 2011

God lat lørdag

Lørdagens sysler har vært få..gulljenta har kost seg hos tante,onkel og søskenbarn, mannen har fikset og jobbet litt, mens mor og gullgutten har lekt, laget mat og vært på en bitteliten ærrendsrunde. Gullgutten elsker å være med mammaen rundt på butikker...merkelig nok. Han prater i vei, leker og koser seg...

Ikke mye viktig som skulle gjøres i dag, heldigvis. Små forandringer hjemme kommer en jo ikke unna (kremt)...som dette fatet. Endelig en god plass å plassere mine Greengate..har liksom ikke funnet rett plass til dem..før nå :)
 Og små telys ble byttet ut med kubbelys.
Og så til en premiære og nyåpning !! Nabofruen og min gode venninne har startet nettbutikk- såå fin ! Sjekk den ut her. Hurra !! Denne fruen gleder seg - ikke verst for en interiørfrelst som meg å få interiørbutikk i nabohuset...juuhuu :) Puten fra Bloomingville er kjøpt hos henne...en til er også snart på vei i sofaen.
 Gooood lørdagskveld, mine venner !!  Veldig gøy at jeg nå har bikket 50 følgere og 8000 treff på bloggen. Hurra for det også !

klem fra meg

5 kommentarer:

Fru Emma sa...

Å så kjekt at du linker til butikken min:-) Slik liker man:-) Puta kom til sin rett hos deg ja:-) Gleder meg til du skal få se butikken. Har fått gjort masse idag!

Mary-Anne sa...

Flotte GG kopper og greier :D
Ha en flotters kveld

Alfa sa...

Så koselig blogg jeg tittet innom her:0). Utrolig bra bidrag til utfordringen..
Legger meg selvfølgelig til som følger.
Ha en super kveld.
Klem

Fargebarn sa...

Det er herlig med slike dager da en har lite på tapetet. Og for en nydelig lekebutikk dere har laget til. Heldige unger. :)

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Heisan!
Deilig med rolige dager, slikt kan vi like!
Skjønn pute!