fredag 8. april 2011

Fredag og litt facelift..

Hei, alle sammen !
Endelig fredag, den beste dagen i uka !

Dagen i dag har, utenom jobb, gått i handel og atter handel. Vi skal ha barnebursdag. En helg vår lille ballerina har gledet seg til siden januar... og ja, det blir jo selvfølgelig ballerina-tema ;)

Mor elsker å stelle i stand bursdag- så gøy å glede ei lita snuppe som setter stooor pris på alt mamma handler inn og steller i stand. Hva gleder vel et mors hjerte mer ?! (bilder og rapport fra bursdagen kommer søndag !)

Ellers har det skjedd en aldri så liten facelift i oppkjørselen. Noen rustne møbler ble skiftet ut... nå ble det et mer helhetlig preg over det hele. Fant møblene på Åhlens. Solide og gode. Jeg er nøgd !


Nå skal mor bake opp litt mini-pizzasnurrer ( vi skal ha mini-barnetapas..) og sjokoladekake som skal fryses til søndag. Med litt (trenger jeg å nevne navn...?) PEPSI MAX i glasset, så koser mor seg på kjøkkenet !

God fredag til dere :)

6 kommentarer:

Vilmershus sa...

Så fine møbler- gleder meg sååå til vi får Åhlens til byen, da regner jeg med det blir shopping!!!
Lykke til med barnebursdag og baking- koser meg også med PEPSI MAX i glasset her-er hekta på sorten:)
God helg til deg og dne:)

HjemmeKos sa...

Ja, Åhlens er en veldig fin butikk(den var veldig vårlig og fin nå !!)! Synes en finner mye fint i de fleste interiørbutikker om dagen, jeg plukker litt fra alle ;o)

Koselig du stikker innom! God helg :)

Jatte sa...

Så flotte disse møblene var da, er på jakt etter et slikt sett selv og ha på trappen her, kjempekoselig!!

Kos dere med barnebursdag i helgen - er nok stor stas ja;)

God helg,
Klem Jatte♥

Unknown sa...

Så koselig å se utemøbler ute..ahhh..tegn på at våren har kommet ;o)))
Kjempe koselig ;o))) Fint fuglehus også ;o)))

Ha en fin helg ;o)

Klem Elisabeth

Unknown sa...

Kjempefine stoler og bord ♥ Er så deilig og kunne kose seg ute igjen;)
Her blir nok helgen brukt til og fikse litt ute;)

Så herlig med minitapas, det blir nok en knallfiiin ballerina-bursdag!

Ha en fin helg!

Klem Line

Unknown sa...

Hei igjen;-)
Hjerter er kjempeenkelt, hihi.
Du bare merker mitt hjerte i dette innlegget, høyreklikker og velger kopier, så setter du kurseren der du ønsker og sette inn hjertet, høyreklikker igjen og velger lim inn!
Simpel as that;-)

Og jeg svarer alltid på spørsmål på bloggen, ikke under tråden;)) Vet hvor lett det er og glemme at man har spurt og gå inn og se om man får svar...

Klem igjen ♥