onsdag 27. april 2011

Vår, tralala vår !

Jeg bare ELSKER våren, uten tvil min favoritt-årstid ! Så utrolig deilig med overgangen til lette klær og sko, se at det spirer i bed, se gresset som blir grønnere for hver dag, fuglene som kvitrer....og terrasse som stadig er på fremgang:) Juuhuu- kan ikke annet enn å være fornøyd. Når vi i tillegg har fått en tyvstart på noe som ligner sommer, må man jo bare smiiile ! Jeg ELSKER sol også, forresten..
(hvem gjør ikke det ?!)

Apropos fuglekvitring...småfugler har fløyet inn i spisestuen, og satt seg på en liten fjellbjørkkvist som jeg tok med  fra fjellheimen. I går hadde jeg besøk av seks søte klubbvenninner, og bordet ble dekket  i hvitt og glass. En enkel liten dekorasjon i en mugge.

Nå får fruen fly(..) ut og luke litt til, før pliktene inne kaller. Merker så smått at jeg begynner å få en øøørliten interesse for hage og bed...men det svikter på kunnskapen. Har så mye å lære! For å si det slik, så lærte jeg nylig hva en staude er. Jeg er på det nivået..(vet ikke om jeg er sikker på hva det er nå heller...)

God onsdagskveld ! Sees snart !

2 kommentarer:

Anonym sa...

kjente fugler....har noen av arten jeg og.
Lekkert !!!!

Unknown sa...

Ja, er det ikke deilig med vår;)
Jeg elsker denne tiden av året...
Det er strålende sol og varmt ♥
Så flott pyntet kvist, de er søte de småfuglene;)

Herlige bilder i innlegget under, fra påsken på fjellet... det så bare herlig ut og kunne kombinerer ski og det været;)

Ha en fin torsdag!

Klem Line