lørdag 2. april 2011

Gjør det selv-utfordring !

Denne måneds utfordring på NIB er å vise ting man har laget selv, såkalt DIY på bloggspråket...

For en gøyal utfordring. Ikke det at det florerer med hjemmelagde prosjekter her i huset, men noe har vi jo.. som denne lille lekebutikken på lekerommet !
Lekebutikken er laget av restematerialer...gamle plater, rester av en pult ble til disk og rester av lister ble også brukt..

Inni butikken er det selvfølgelig komfyr, kasseapparat og rikelig med mat... stas for de små :) 
Les mer om lekerommet her.

Jeg gleder meg til å se alle kreative innslag på NIB !

13 kommentarer:

Beate sa...

Så fantastisk flott lekebutikk! Den hadde garantert falt i smak her i hjemmet.

Mamsens hus sa...

Den var kjempefin! :)

starsathome sa...

fantastisk og så morsom for barna!!!
denne stemmer jeg på=)
klem karin

Mary-Anne sa...

Wow så flott den er :D

Kaisas mamma sa...

Nei guri, så fantastisk!!! Tenk å ha en egen liten butikk da! Utrolig skjønn:)

AC Home sa...

Oi, den var flott. Har en jente her som hadde elsket den butikken der!!

Hilsen
AC

Heddas gode grunner sa...

Så artig! Dette var jammen smart. Kan tenke meg at det er mye god lek her :)

Kine sa...

Å så fiin!
Jeg ønsker meg også en handy mann! Men han tar det igjen på alle andre områder :-) Har en handy pappa som kanskje kunne laget en slik butikk? Den var SÅ fin! Jeg er virkelig imponert!
God søndag til dere :)

beate sa...

wow, så fin!!!
tror ikke jeg har besøkt bloggen din før... nå skal jeg ta meg en liten runde her inne!

ønsker deg en fin dag

klem beate

Heims verden sa...

Herligland så utrolig NYDELIG:D

Vibeke / Mammas Hus sa...

Så kjempeflott!!!!!!! :) Superflinke er dere!

Iselin - Heime hos Oss sa...

Så utrolig skjønt! Tror jammen vi må få til noe slikt på rommet vi planlegger til snuppeliten.. Kanskje kan vi få inn bestemors hus, ettersom vi ønsker Rødhette-tema? Takk for storartet inspirasjon!!! :D

Unknown sa...

Wow, så flott den var!
Har aldri sett slik før, det var jo genialt;)
Tipper de små koser seg der... ♥ Og tipper mamma må handle ofte, hihi!

Klem Line