tirsdag 12. april 2011

Tidlig påske

Bittelitt påske har fått plass i stuen.. 
Dette søte påskeegget fikk jeg av min søster i fjor. Ikke fylt med godteri...og det blir det nok ikke heller. Ikke fordi denne fruen ikke liker godteri ( tro meg!!), men det blir nok bare til pynt denne her, tenker jeg 
Jeg har egentlig aldri vært så veldig påske-pyntete av meg (har kanskje noe med fargen å gjøre...kremt)..men det er rart med det når en får barn. Det blir litt kjekkere å pynte til alle årstider og høytider da! Bittelitt gult har sneket seg inn på kjøkkenet.
Litt mer om det en annen dag 

Tidlig påskeklem fra meg 

5 kommentarer:

Elinpelin sa...

Så fin en blogg du har :) Fine bilder! Godt å høre at det er flere som ikke er så veldig glad i påskepynt ;) Gult er ikke min farge rett og slett... Men det som barna kommer hjem med får så klart stå fram :) Ha en fin kveld!

Fru Emma sa...

Sliter med gulfargen er også... Men det finnes jo påskepynt som ikke er gul også, så litt pynt skal det vel bli. For barnas skyld bør jeg vel skaffe et par kyllinger også...

Vilmershus sa...

Så fint egg du har:)

Samme her- kke så glad i gult-derfor ingen påskepynt her hjemme- men fins mye fint til påske som ikke er gult:)

Spent å se hva du har på kjøkkenet:)

En fortsatt fin tirsdagskveld til deg:)

Unknown sa...

Så fint egget fra søsteren din var ♥ Kjempekoselig med slike hjemmelagde syns jeg;)
Her er det gul påske, må liksom det når man har barn, de kommer jo hjem med den ene gule påskekyllingen etter den andre fra påskeversteder;) Og det er jo den fineste pynten det;))
Men i fjor tenkte jeg at jeg skulle pynte litt annerledes, barna har jo blitt så ungdommer, så jeg tenkte at de ikke brydde seg lenger...
Men du skulle hørt de, hihi - påsken er GUL, ferdig med det;)) Og da ble den gul!
Og nå liker jeg faktisk fargen ♥

Ha en fin kvled!

Klem Line

Hanne Mette sa...

Her i huset er det også ungene som står for påskepyntingen. Diverse isopor, dorull, fjær og vatt kyllinger står linet opp på kjøkkenbenken. :)
Stor stas!
Kjempefint påskeegg du har fått. :)